POLITICA DE RETUR PENTRU CONSUMATORI
Aveţi dreptul să vă retrageți din contract şi să returnaţi produsele, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri.
- RETURUL ESTE GRATUIT, DAR COSTURILE DE LIVRARE SUNT SUNT SUPORTATE DE CĂTRE CUMPĂRĂTOR (BANII PENTRU LIVRAREA INIȚIALĂ NU SE RAMBURSEAZĂ. SE RAMBURSEAZĂ DOAR COSTUL PRODUSULUI)
- ÎN CAZUL ÎN CARE AȚI GREȘIT MĂRIMEA, RETURUL PRIN OPȚIUNEA COLET LA SCHIMB ARE COST UNIC (19,90 RON)
Conform OUG nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul bunurilor achizitionate online perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care ați intrat în posesia fizică a bunului
Produsele returnate nu trebuie folosite, nu trebuie sa aiba părti sau piese lipsă, să nu lipsească accesorii, nu trebuie să prezinte urme de utilizare, uzură, lovituri, zgârieturi. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Ne rezervăm dreptul de a refuza produsele returnate care nu îndeplinesc condițiile din această clauză – conditii aplicate individual sau cumulativ în funcție de situație. Dreptul de retur nu implică dreptul de utilizare.
Produsele returnate trebuie livrate către noi printr-o firmă de curierat rapid. Sunteți responsabil pentru modul de ambalare și integritatea produselor returnate. În cazul în care produsele returnate ajung la noi deteriorate, cu accesorii/componente lipsă sau în ambalaje deteriorate/cu semne de uzură, returul poate fi refuzat sau se poate percepe o taxă de aducere a produsului la stadiul inițial sau revânzarea sa ca produs resigilat.
În cazul în care decideți să vă retrageți din contract, vă rugam sa ne mentionați intenția la adresa de email: contact@glamera.ro, iar noi vă vom da toate instrucțiunile necesare pentru efectuarea cu succes a returului.
De asemenea site-ul nostru vă pune la dispoziție si formular de retur. După ce îl completați, un reprezentant vă va contacta în cel mai scurt timp pe adresa de email sau telefonic.
În cazul în care primiți un produs deteriorat la transport vă rugăm să vă asigurați că transmiteți o sesizare scrisă la adresa de email contact@glamera.ro în maxim 24 ore de la recepționarea produsului și să specificați care este deteriorarea/defecțiunea/problema produsului, atașând și o fotografie (*obligatoriu)
În cazul în care solicitați retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returnați si eventualele produse promoționale oferite cadou care au însoțit produsul respectiv.
În cazul în care comanda este achitată, vom rambursa suma achitată de dumneavoastră în maxim 14 zile de la data în care ne-ați informat asupra deciziei dumneavoastră de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
- pentru comenzile achitate cu card online: prin rambursare în contul din care a fost efectuată plata;
- pentru comenzile achitate cu ramburs la curier: prin virament bancar;
În cazul în care un bun pe care l-ați comandat, nu poate fi livrat de noi, vă informam asupra acestui fapt și vom returna în cont contravaloarea bunului, în termen de 3-5 zile lucratoare de la data în care am luat la cunostință acest fapt sau de la data la care dumneavoastră v-ați exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL LA RETUR
Următoarele sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract :
- furnizarea de bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care nu le putem controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de dumneavoastră sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de dumneavoastră (exemplu: chimicale pentru developare foto);
- furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al dumneavoastră şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.